0 0,00 EUR Košarica je prazna 0
Proizvodi
Početna Proizvodi Ljepota & Zdravlje Uređaji za oblikovanje kose Uvijači za kosu Rowenta x Karl Lagerfeld uvijač za kosu CF311LF0 CURLS FOREVER

Rowenta x Karl Lagerfeld uvijač za kosu CF311LF0 CURLS FOREVER

Šifra: 26740
Uvijači za kosu Rowenta
  • Dizajn cijevi: 10 mm
  • Kovrče koje traju i do 3 dana    
  • Brzo vrijeme zagrijavanja: 30 sek
  • Ekskluzivna obloga Keratin & Glow
Akcijska cijena
28,89 EUR
28,89 EUR
-15%
Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 33,99 EUR
Sve cijene uključuju PDV.
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Rowenta x Karl Lagerfeld uvijač za kosu CF311LF0 CURLS FOREVER

Dugotrajni rezultati

Postignite prekrasne kovrče koje traju do 3 dana s inovativnim oblikom i tankim dizajnom cijevi od 10 mm – osiguravajući maksimalan prijenos topline i stil koji ide do savršenstva

Blistavi sjaj

Ekskluzivna obloga Keratin & Glow kombinira pro-keratin, bitnu komponentu kose odgovornu za snagu i elastičnost, s turmalinom, mineralom s prirodnim učinkom emitiranja iona koji smanjuje statičnost i kovrčavost.

Brzo zagrijavanje za rezultate u tren oka

Dizajnirano da odgovara vašem životu, brzo vrijeme zagrijavanja od 30 sekundi osigurava bržu rutinu ljepote kako biste u tren oka izvukli iz kuće i izgledali najbolje.

Rowenta x Karl Lagerfeld uvijač za kosu CF311LF0 CURLS FOREVER
Tehničke karakteristike
EAN 3121040085295
Jamstvo 24 mj.
Model CF311LF0
Komentari
Pošalji svoj komentar

Vaša ocjena

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar
Drugi su komentirali...
Nema komentara. Budi prvi!
Prijavi se na newsletter i primaj najnovije vijesti iz svijeta tehnike.
Zatvori

Obavezno

Obavezna privola za pravilan prikaz i djelovanje stranice.

Marketing

Ovime dajete privolu da tehno-mag.hr koristi iskustvo Google e-Commerce za vrijeme trajanja Vašeg posjeta na našoj stranici (vrijeme potrebno za kupovinu ).

Analitike

Ovime dajete privolu da web stranica tehno-mag.hr prati statistiku posjećenosti tehno-mag.hr kako bi Vam pružila bolje korisničko iskustvo te efikasnije planirala buduće objave pomoću treće strane -Google Analytics.